Akcia Novinka Výpredaj Tip
Doprava nad 80€
ZADARMO
Len originálny
tovar
Záručný a
pozáručny servis

Reklamačný poriadok - záručný servis

Ako záručný list môže slúžiť doklad o kúpe (faktúra, pokladničný blok) alebo samotný záručný list !!!

Reklamačný poriadok - záručny servis

1. Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu
Tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu má zákazník právo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. Tovar však nesmie byť žiadnym spôsobom poškodený alebo inak znehodnotený a ani nesmie niesť žiadne známky používania. Tovar musí byť zabalený v originálnom balení (vrátane akéhokoľvek príslušenstva a dokumentácie) a odoslaný najneskôr v 14. deň od dátumu doručenia zákazníkovi na adresu prevádzkovateľa. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslaná čiastka zodpovedajúca plnej kúpnej cene zaplatenej za tovar na ním udané číslo bankového účtu, prípadne v hotovosti, poštovou poukážkou, alebo inak na základe vzájomnej dohody.

2. Uplatnenie reklamácie
Klient sa pri uplatňovaní záruky môže s potrebnými dokumentami (záručný list, faktúra) obrátiť priamo na servis danej značky, alebo tovar zaslať do sídla prevádzky internetového obchodu www.ikoma.sk spolu s popisom poruchy, záručným listom a spiatočnou adresou. Po vybavení reklamácie Vám bude tovar zaslaný späť.

3. Záruky a reklamácie
Záruka na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu sa riadi a je v súlade s platnou legislatívou. Neoddeliteľnú súčasť záručných podmienok tvoria záručné podmienky výrobcu. Reklamácia je podmienená dokázaním nákupu reklamovaného tovaru v internetovom obchode www.ikoma.sk, čoho dôkazom je daňový doklad - faktúra a riadne vyplnený záručný list. Výnimku tvoria výrobky značiek BOSCH, SKIL a DREMEL ku ktorým sa záručné listy nevystavujú a pre uplatnenie záruky slúži len daňový doklad - faktúra.

4. Adresa nášho obchodu pre zasielanie reklamácií

GRANIT Trebišov, s.r.o.
Kontaktné údaje:
E-mail: info@ikoma.sk
Gorkého 17
075 01 Trebišov
Mobil: +421/917 659 289

5. Dĺžka záručnej lehoty pre výrobky BOSCH, SKIL, DREMEL, RIWALL

a) rozšírená záruka 36 mesiacov
Predĺženie záruky platí pre všetko profesionálne modré náradie značky Bosch Pre uznanie predĺženej záruky je nutné tovar do 21 dní po nákupe zaregistrovať cez internet na adrese:
BOSCH Professional: https://webapp3.bosch.de/warranty/registration/login-data!display.do

b) záruka 24 mesiacov
Hobby náradie Bosch (zelené), záhradná technika Bosch, náradie Skil a Dremel a z ich určenia vyplýva, že nie je určené na profesionálne použitie, a preto je podľa ustanovenia Občianskeho zákonníka, záručná doba 24 mesiacov, a to bez výnimky. Na príslušenstvo platí záruka 24 mesiacov a bude uznaná na základe predloženia daňového dokladu - faktúry.

c) záruka 12 mesiacov
Táto záručná lehota platí pre náradie Bosch Profesional (modré) - určené pre profesionálov, vtedy keď kupujúcim je osoba alebo spoločnosť zapísaná v obchodnom registri a podniká na základe živnostenského alebo iného oprávnenia. Takýto zákazník kupuje náradie pre obchodnú alebo podnikateľskú činnosť (stavebné práce...) a požaduje uvedenie svojej firmy pri vydávaní úplného daňového dokladu. V tomto prípade sa jedná o kúpnu zmluvu, ktorá sa riadi obchodným zákonníkom, ktorý neurčuje dĺžku záručnej doby. Spoločnosť Robert Bosch GMBH odporúča poskytovať 12 mesiacov záručnej doby od dátumu predaja.

d) záruka 48 mesiacov
Táto záručná doba platí pre náradie Riwall. Náradie Riwall je potrebné odoslať do jedného zo servisných stredísk na základe vzájomnej dohody alebo priamo na adresu obchodnej prevádzky elektronického obchodu www.ikoma.sk.


Pozáručný servis
Naša spoločnosť ponúka taktiež pozáručný servis na tovar značiek Makita, Bosch, Skil, Dremel, Riwall. Scheppach a iných.
Stačí sa informovať na e-mailovej adrese info@ikoma.sk

NOVINKY NA EMAIL

Získaj naše novinky alebo akcie rýchlejsie než iný!